neljapäev, 25. juuni 2015

USAst pakk

Täna (25. juuni) ärkasin hommikul uksekella peale üles. Kuulsin kuidas ema läks alla korrusele ust avama, ma otsustasin veel natukeaega oma toas vedeleda. Kui ma oma kondid siis paar minutit hiljem ka alla vedasin, ootas mind suurestoas laual pakk. Mu hostpere oli mulle USAst pakki saatnud :D juhuu!!!!! :D 
Pakis olid siis: - 3 nokamütsi (minule ja mu mõlemale vennale)
                     - 3 postkaarti Utahi ja Park City kohta. Kõikidele postkaartidele oli taha kirjutatud ka mõned faktid postkaardil oleva pildi kohta.
                     - Utahi/Park City T-särk








See pakk tuli mulle tõesti suure suure üllatusena ja ma olen hetkel niiiiiiii õnnelik :) 

Olge kõik rõõmsad ja nunnud, järgmine postitus tuleb juba ELOst :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar