teisipäev, 12. jaanuar 2016

Järjekordne põnev nädalavahetus ning kurvad uudised

Laupäev (9.jaanuar) 

Kell 11.30 tuli Natalie oma emaga mulle järele ning me sõitsime Redstone'i shoppama. Käisime Zupas'es lõunat söömas ning oma pärastlõuna lõpetasime jäätisekohvikus, Natalie sõi śokolaadijäätist ning mina tellisin omale suure mangosmuuti. Minu hostema tuli meile järele ning me sõitsime minu juurde. Ülejäänud koosoldud aja veetsime minu toas küüsilakkides, muusikat kuulates ning juttu rääkides. 


Shoppingu tuuridel. Kõik kärus olevad riided proovisime selga. 

Kui Natalie mu telefoni kätte saab.

Natalie tegi pilti, kuidas ma küüsilakkisin


Pühapäev (10.jaanuar) 

Kuna hostisa vend Derek ja vennanaine Veronika on meil külas, siis me käisime kõik koos neljakesi suustamas. Suustasime 4,5 tundi. Alustasime suusatamist Park City omast ning edasi sõitsime gondolaga Canyoni poolele. 
Käisime ka Park City kõige kõrgemas punktis, vaade oli lihtsalt SUPER. 
Hiljem mägimajakeses istudes ja lõunat näksides ütles hostisa, et ma olen juba super tubli, et ma kolmekordseid siniseid mägesid (ehk peaaegu musti) ei karda. Ma olin päris segaduses ja ütlesin, et ma ei ole veel isegi 2x sinistel käinud. Sellepeale hakkas hostisa naerma, et kas ma üldse täna ei vaadanud millistel mägedel me sõitsime (Ausalt öeldes tõesti ei vaadanud, ükski mägi ei tundunud minu jaoks eriti järsk). Hostisa võttis taskust välja kaardi ning näitas kõik kohad kus me sõitnud täna olime ning enamus mäed olid 3x või 2x sinised. Ma vaatasin suurte silmadega ja naeratava suuga hostisale otsa ja ei öelnud ühtegi sõna. 

Kui mul söödud sai tuli mul meelde, et ma pidin tegelikult empsiga täna skype'ima. Tegin ruttu hostemale pisikese kõne, et ta mulle järele tuleks. Hostisa, tema vend ja vennanaine jäid veel tunnikeseks mägedele. 

Pildid on tehtud Park City kõige kõrgemas punktis














Esmaspäev (11.jaanuar) 

Ärkasin üles ning hostema tuli minu tuppa ja ütles et ma koeri välja ei laseks, sest Wrigley tervis on päris halb (tal on vähk) ning ta ei tohi hetkel õue minna. 
Wrigley on juba pikemat aega käppa longanud, kuid nüüd on asi ikka päris halvaks läinud. 

Koolis puudus meil terve päev internet ehk midagi kasulikku me tundides ei teinud. Õpetajad ei osanud midagi ilma internetita teha - nii me siis istusimegi ja rääkisime lihtsalt niisama juttu. Meil pidi toimuma ka Financial Literacy final test, kuid ka see jäi ära, sest kõik testid, eksamid ja kontrolltööd on siin internetis. Nüüd peame testi hoopis kodus ära tegema kuid kasutada võime õnneks kõiki abimaterjale. 
Tunnid lõppesid nii nagu ikka igal esmaspäev kell 1.45. Koju jõudes polnud kedagi kodus peale koerte. Wrigley lamas oma voodis nuttes ning Lobo istus ta kõrval ja samuti nuttis. Ka minul ei läinud kaua, kui mööda põski hakkasid pisarad voolama. Helistasin ruttu hostisale, et ta koju tuleks, sest ma ei osanud Wrigleyga midagi teha ning ma kohutavalt kartsin. Istusin senikaua Wrigley kõrval kuni hostisa koos oma venna ja vennanaisega koju lõpuks suusatamast jõudsid.  
Hostisa läks Wrigley juurde ning Derek ja Veronika sõidutasid mu postkontorisse. Sain Dannari paki kätte. 

Õhtul kell 6 oli meil Falloniga 'Egyptian' teatris audition. Nimelt kanditeerime "Junie B. Jones" muusikali. 
Kodus pidime selgeks õppima ühe laulu vabalt valitud muusikalist ning paar päeva enne saadeti meile meilile ka tekt, mida me auditionil esitama pidime. Kohapeal pidime selgeks õppima ka minutilise tantsu ning ka seda kohtunikele esitama. Kohtunikud olid super toredad ja sõbralikud. Enne lahkumist paluti minul ja kahel teisel tüdrukul veel lavale paariks minutiks jääda, et harjutada muusikalis olevat laulu ning vaadata kes kõige kõrgemalt laulda meist suudab (.... Jessss mina võitsin :D ) 
Õhtuksöögiks olid kodus homemade pizzad ning kahjuks lõpetasime päeva kurvade uudisega, et Wrigley otsustatakse magama panna (12.jaanuar).

selle nädala jooksul peaksime saama auditioni vastused, kes on vastu võetud ning mis osa sai :)
Hoiame põialt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar