teisipäev, 23. veebruar 2016

Vulkaani-Kraatris ujumas

Vaheaeg jätkub...

Kolmapäeval oli ilm tuuline ja terve päev sadas vihma. Kuid sellest hoolimata käisime me hostisaga suusatamas. Chair Lift'ide toolid olid tohutult märjad ning pärast paarikorrast sõitmist oli mu pepu läbimärg. Lumi oli ka väga väga märg ning see pidurdas hoogu koguaeg. Lendasin ühel korral isegi kõhuli, sest märg lumi pidurdas suusad väga järsku kinni ning keha ei saanud pidama ja põmm, näoli vastu maad :D Haiget ma ei saanud. Kukkumine oli väga pehme

Neljapäeval (18.02) ärkasin üles tohutu vihmasaju ja tuule peale, mis vastu mu akent peksis. Tundaega hiljem hakkas sadama rahet ning selle järgnes tugev lumetorm. Olime Emmaga kokku leppinud, et lähen tema juurde ning kokkame midagi. Plaanisin minna bussiga kuid Lincoln ei lubanud mul sellise lumetormiga välja minna ehk ta sõidutas mind ise Emma juurde. Enne käisime veel ka poest läbi ning ostsime valjalikud toiduained ära. Emma juures tegime Stir Fry'd ning magustoiduks oli Suhkruvaba, Gluteenivaba, Vegan sokolaadikook. 
Kui kõhudtäis sõime liikusime koos koogiga alumisele korrusele filme vaatama (netflix n' stuff). Hakkasime vaatama "The Pill". Film oli päris okei. Otsustasime vaadata veel ühe filmi "Sister Code", mis mulle niiväga ei meeldinud. 
Hostõel hakkas seal samas Emma kodu lähedal kell 4.15 ujumis trenn ning enne seda olime me Emmaga kokkuleppinud et ma jään temale ööseks ehk kui hostisa Fallonit ujumistrenni viis tõi ta mulle minu tudukad ja hambaharja. Emma oli mulle ennem rääkinud et tal Lacrosse trenni sel päeval ei ole või kui on siis ta ei lähe. Mis hiljem välja tuli - tal siiski on trenn ning ta soovib ikka trenni minna ja ta avastas selle 10min enne tema bussi väljumist. Emma hakkas paaniliselt mööda tuba ringi jooksma ning järgmine hetk oli ta läinud ning mina üksinda tema kodus :D hahahhaa
5-10 min hiljem tuli Emma hostema koju ning sõidutas mind Ecker Hill'i kus toimus Falloni ujumistrenn. Hostema oli ka juba seal sest 15min hiljem lõppes Falloni trenn.  



Meie koogike




Reedel käisin ma Loboga meie ümbruskonnas jalutamas ja suuri kauneid maju vaatamas. Jaluatasime pisut vähem kui 2h. Ilm oli päikseline ja pilvitu. Üleval Park Meadows nägime isegi kolme mega armast hirve. 
Kellel nüüd küsimus tekkis, siis Park Meadows on piirkond, kus meie elame. Park Meadows paikneb suure mäe küljel, ning meie maja asume mäe jalamil.



Laupäeval saatis Natalie mulle sõnumi, et ta on Arizona'st tagasi ning et me võiksime kokku saada. Me otsutasime suusatama minna. Mäel oli küll palju rahvast kuid meil oli väga lõbus. Neljapäevane torm oli kahjuks maha võtnud nii palju puid ning langetanud paljud suured puud keset rada ja kahjuks selle tõttu olid mõned rajad kinni sellel päeval. Natalie isa tuli meile pärast suusatamist järele. Olime Nataliega kokkuleppinud, et ma käin oüma kodus pesus ning vahetanr riided ja siis jalutan tema juurde (Ta elab kõrval tänaval).  Tema juures me vaatasime Disney Channel'it ning mängisime tema õe ja vennaga.

Pühapäev. Kell 9.15 olime Park City Mountain Resort'is suuski jalga panemas, kui hostisa nägi Natalie isa autot parklasse parkimas. Natalie isaga oli suusatama tulnud ka NATALIE (jeee!). Nii me suusatasime tervelt 3,5h kõik koos. Laupäeval kinni olnud rajad olid nüüd uuest avatud :) Muideks sellelpäeval oli ka Natalie isa sünnipäev. 
Lõunal mängisime hostemaga lauamänge ning kella 3.30 paiku hakkasime sõitma Heber'i poole. Heber'is käisime vulkaani kraatris ujumas. Tegemist oli väga väga tillukese vulkaaniga, mis oli 10 000a vana. Kaatris olnud vesi oli looduslik kuuma mineraalvee allikas. Kuna see oli päris sügav, pidime me kõik kandma päästeveste. Kaatris oli võimalik võtta ka sukeldumis kursuseid ning ujudes oli väga hästi näha sinust 20m allpool olevaid sukeldujaid. 
Õhtu lõpetasime Heber'i kohalikus restoranis õhtusöögiga. 














Sisemist rahu ka vahepeal



Kraatri lagi


Mu paha nägu tuleb sellest, et mu päästevest oli minule väga suur ja ma kartsin et ma libisen sealt välja :D



Õhtusöök

Esmaspäev. Vaheaeg läbi ja uuesti koolis (btw uus vaheaeg algab 6 nädalapärast). Vaatamata eilsele super lahedale päevale oli mul enesetunne eile super super halb. Täna on mul enesetunne veel halvem. Oleksin karaamika tunnis peaaegu kõik sisikonna välja lasknud kuid õnneks seda ei juhtunud. Õnneks elasin koolipäeva üle ning tulin koju voodisse ning ülejäänud päeva veetsin teki all. 
Täpselt sama jama mis mul oli viis nädalat tagasi - nohu, kurk on valus ja lihas valud + seekord on veel üks külaline .. Palavik. 

Teisipäev. Tunnen ennast eilsega võrreldes palju palju paremini. Jäin täna koolist koju et end ravida. Kuid õhtul ajan oma kere siiski majast välja. Täna on meie muusikali esimene proov finally ning pärast seda on koori kontsert, millest ma kahjuks osavõtta oma hääle pärast ei saa, kuid vaatama/kuulama lähen kontsertit ikka. 



Pisike saladus - MA OLEN JAANIPÄEVAKS KODUS! Hetkel täpset tagasitulemis kuupäeva öelda ei oska, kuid on teada et Jaanipäeva pidamine mul ära ei jää. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar