kolmapäev, 4. mai 2016

Junie B (vol1) - Kostüümiproov

Kui tavaliselt on meil teisipäevased ja neljapäevased proovid olnud 4.30st - 7.00ni, siis see nädal on proovid kella 8ni. 
Eile (3.mai) oli meil esimene proov koos meeskonnaga, ka kõik meeskonna liikmed on õpilased nagu ka kõik näitlejad on. Meeskonnas on kokku 10 õpilast, nemad on kokku saanud iga teisipäev ning valmistanud meile kõik vajalikud esemed, mida me muusikalis kasutame. 
Kuna eelnevatel proovidel oleme olnud teise korruse ruumides, siis esimese asjana alustasime tantsunumbritega, sest lava on natukene teise kujuga, kui on üleval olevad ruumid. Jõudsime läbi tantsida kuskil esimesed 10 tantsu, siis oli meil õhtusöögi paus ning meile tehti ka lavataguse tuur. Pärast pausi hakkasime ükshaaval lavataga käimas ning oma kostüüme proovimas. Ma olen ainuke inimene, kellel on kaks kostüümi, sest etenduse alguses olen ma algklassiõpilane ning ülejäänud aja olen ma söögitädi - Mrs. Gutzman.
Minu algklassiõpilase kostüümiks on hallid lühikesed püksid, mille all on mustad retuusid; hallid tennised, ning valge-musta triibuline lühikeste varrukatega pluus. 
Mrs. Gutzman'i kostüümiks on helesinine kittel, millel on peal valge põll. Jalga tulevad mul põlvikud ning mustad kingad. Kõigele lisaks kannan ma riieteall fat suit'i. Ehk muusikali vahepeal võtan ma kaalust juurde kuskil 200 lbs. 

Laupäevla tuleb meil mikrofonide proov ning teeme esimest korda läbi terve show koos kõikide kostüümide ja mikrofonidega. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar