esmaspäev, 2. november 2015

HALLOWEEN

Jehuu! Valmis järjekordne video!



Halloweeni hommiku veetsin hostisaga Olümpia Pargis. Kuna mu hostisa oli 2002. aastal toimuval olümpial USA skeletoni tiimis (ta jäi olümpial viiendaks), siis nüüd on ta olümpia pargis skeletoni õpetaja ning mul on võimalus tema treeningutel kaasas käia. Laupäeval oli mul võimalus ka ise skeletoniga sõita. See oli üks parimaid asju, mida ma kunagi kogenud olen. Üle 80 km/h mööda jää-rada.... lihtsalt WOW! 

Koju jõudes hakkasime valmistuma Halloween'iks. Palju meil aega ei olnud, sest otsustasime minna Main Street'ile.
Siin on traditsioon minna halloweenil Main Street'ile ning käia poest poodi Trick or Treat'imas. 
Õhtul käisid Fallon ja tema sõbrannad ka naabruskonnas kommijahil ning pärast seda kogunesid kõik Falloni tuppa ning hakkasid oma komme sorteerima ja vahetama. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar