teisipäev, 3. mai 2016

Aprill

Pole jälle tükk aega blogisse midagi kirjutanud. Päris kiire on olnud viimasel ajal.
Kuid kuna tänaseks tehti koolile tulistamis ähvardus, siis hostema mul kooli minna ei lubanud ning nüüd on lõpuks aega siia paar rida kirjutada. Ma väga põhjalikult kirjutama ei hakka, sest ega ma päris täpselt enam ei mäleta. 

Reisilt tagasi jõudes läksime järgmine päev kohe kooli. Teisipäeval (12. aprillil) käisime Adventure PE'ga City Park'is võrkpalli mängimas ning ma murdsin ära oma paremakäe pisikese sõrme. Järgmine päev läksime traumapunkti ning mulle tehti plastikust ümbris sellele sõrmele. Ega ma tegelikult seda ümbrist kaua käel ei hoidnud, sest see oli niii ebamugav. 

21. aprillil toimus meil koolis maavärinahäire õppus?! See oli nagu Eestis tehakse tuletõrjehärje õppuseid siis meil siin oli maavärina oma. Pidime kõik laudade alla minema ja seal kuskil 10min lihtsalt kükitama kuni lõpuks kooliraadiost öeldi, et õppus on läbi. Siis vaatasime ka maavärina kohta mingi videot ning edasi saime tegeleda tunni teemadega. 

22.aprillil oli mu hostõel jälle swim meet ning ma istusin terve õhtu üksi kodus. Kutsusin Natalie omale ööseks ning me mängisime Just Dance ja tegime süüa.

Pühapäeval, 24.aprillil oli Lincolni sünnipäev. Õhtul käisime Lincoln'i emal, Amal, lennujaamas vastas ning edasi sõitsime Squatters'isse õhtusööma ja Lincolni sünnipäeva tähistama, kuid ilma sünnipäeva lapseta, sest ta läks sõpradega hokit mängima. 
(Hostisa ema oli meil külas 28.aprillini)

Adventure PE'ga oleme me veel käinud kaks korda Wairhouse'is, mis on hästi suur batuudikeskus Salt Lake City's ning siis oleme veel käinud rock climbing'us. Homme lähme bowling'ut mängima. 

Järgmine nädal tuleb super busy nädal, sest on Junie B. Jones'i etenduste nädal. Kokku tuleb meil 6 etendust + peaproovid, mida saab rahavas vaatama tulla. See nädal keskendume tehnilistele pooltele (mikrofonid, valgustus, ekraan ..jne) ning selletõttu on ka proovid tunni võrra pikemad. Ning täna tuleb meil esimene kostüümi proov!!!!!!!!!!!





Ahjaa, meil on vahepeal mingi 10 korda lumi maha tulnud hommikul ja siis peale kooli kui ma uuesti nina õue olen pistnud on lumi kadunud ka 16c. 


Maavärina häire õppus





Fallon, Natalie, Mina




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar