kolmapäev, 11. mai 2016

Junie B (vol 2) - Proov 1 & Proov 2

9.mai 2016 - esmaspäev

Proov algas kell 4.00. Kuid me jäime hiljaks 10 minutit, tegelikult jäid paljud hiljaks, sest park city's ei töödanud ükski valgusfoor ning selle tõttu olid suured ummikud. 

Laupäeval mina proovis ei käinud, sest ma olin haige ning ma otsustasin lamada terve päev voodis ja ennast ravida. Nad olid läbi teinud terve show ning olid alustanud ka teine kord läbi mängimist, kuid enne minu stseeni olid nad lõpetanud. Niisiis olustasime esmaspäeval sealt, kus nad eelmine kord pooleli jäid. Te ei kujuta ette kui palav mul on oma fatsuit'i all. Igastähes me jõudisme show lõpuni ning siis oli meil dinner brake ning samal ajal kui me sõime jagas Jamie meile note'e ehk mida me veel parandama peame. Kui õhtusöögi paus läbi, jooksime uuesti terve show läbi. Proov lõppes kell 8 ning enne ära minekut pidime veel oma kostüümid kõik ilusti oma kohtadele panema ning mikrofonid helitehnikule andma.

10. mai 2016 - teisipäev

Proov algas jälle kell 4. Esimese asjana pidime võtma helitehniku käest mikrofonid ning siis panema selga oma kosüümid. Kuna show alguses olen ma õpilane siis panin ma selga oma õpilase riided. Alustasime peaprooviga. Keset etendust on mul aega kõigest 3-4 minutit et vahetada täielikult oma kostüüm ning joosta läbi õue lava küljele. JAH läbi õue, sest ma sisenen lavale kuskilt special uksest. Õnneks on mul garderoobis 2 inimest valmis, kes mul aitavad riided ära vahetada. Peaproov läks super super hästi! Lihtsalt SUPER! 
Pärast esimest peaproovi oli meil õhtusöögi paus ning Jamie jagas jälle mõningaid üksikasju mis tuleks muuta. Ja pärast õhtusööki oli meil veel piisavat aega, et etendus peaaegu lõpuni läbi teha. Proov lõppes jälle kell 8. Ma ei tea kas ma olen öelnud, aga etendus iseenesest ei ole pikk, kõigest 1h ja 15 min. 

HOMME ON MEIL ESIMENE ETENDUS ja ma olen niiiiiiiiiiiiiiii EXCITED!!! 
Me peame kohal olema kell 11 ning etendus algab kell 12. Etendust on mõeldud koolidele ning meid tuleb vaatama kõik Park City esimesed klassid. 

Mul ei ole hetkel kahjuks paremaid pilte oma kostüümist aga ehk selle paari päeva jooksul saab tehtud mõni.


Kat photobomb'imas

Bella. Bella mängib peategelast ehk Junie B.

Mina, Bella ja Coco



Alumised pildid on tehtud peale proovi, kui kõik me olime üleväsinud.

Lindsay


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar