esmaspäev, 30. november 2015

Colorado, Denver (24.-28. november)

Tsauka!

Mul läheb endiselt suurepäraselt siin teiselpool Atlandi Ookeani. Ilmad on siin lumised ning suusatamiseks on see üli-üli super.

Kuid tegelikult soovisin ma rääkida oma reisist Coloradosse.

Meie reis hakkas pihta 24.novemberi õhtupoolikul.
Hostema jõudis töölt koju poole6 paiku, ta pakkis kiiruga oma kohvri ning 15minutit hiljem istusime autosse ning seadsime suuna Salt Lake City lennujaama poole. Lennujaamas läbisime kenasti turvaväravad, sõime õhtust ning kell 8.30 väljuski meie lennuk. Denveri lennujaamas olime täpselt kell 10, kus olid meil vastas hostema vanemad. Hostvanaema-vanaisa maja oli niiiiiii suur, et sinna jõudes jõudsin ma majas ära eksida. :D

Kolmapäev, 25.november
Väljusime majast kella 10-11 paiku, et peale võtta Falloni sõbranna. Esimene peatus oli meil Denver'i Aquarium, kus lisaks vee-elukatele oli ka hiiglaslik puur tiigriga. Meil kellelgi polnud õrnaaimugi, mida tegi tiiger keset Akvaariumi, aga nu olgu, see-selleks :)
Lõuna veetsime Denver'i kesklinna restoranis nimega "Steuben's" ning pärast lõunasööki võtsime kursi jälle kodupoole tagasi.
Ülejäänud õhtupooliku veetsime lauataga lauamänge mängides. Nagu kõik järgnevad õhtud.
Minu hostvanaema ja vanaisa armastavad mängida erinevaid mänge ning kõige lemmikumad on neil kõiksugu pokkeri-mängud.

Neljapäev, 26.november - Thanksgiving Day
Hommiku- ja lõunapooliku istusime kodus, mängides jälle erinevaid kaardi- ja lauamänge.
Õhtuks oli meid kutsutud hostema venna, Brad'i juurde Thanksgiving'u õhtusöögile. Brad ja tema naine Kim, olid just võtnud endale pisikese, üli armsa koerakutsika, kellega sai terve seal veedetud aja mängitud. Õhtusöögiks oli muidugi suur-suur kalkun ning palju erinevaid lisandeid sinna kõrvale.
Koju jõudsime päris hilja, kuid siiski enne magama minekut tegime mõned pokkeri tiirud.

Reede, 27.november - Black Friday
Black Friday on alati päev pärast Thanksgiving'ut ning julgelt võin öelda, et see on shopahoolikute lemmik päev aastas, sest poodides on sellel päeval TOHUTUD soodukad. Paljud inimesed käivad sellel päeval tegemas suuri jõuluoste.
Ka meie veetsime selle päeva põhiliselt poodides ringi kolades. Hostema ja hostvanaema ostsid põhiliselt jõulukinke, mina ja Fallon kondasime riietepoodides.

28. November
Ärkasin hommikul üles olles üksi kodus, teised olid läinud välja hommikust sööma. Vahelduseks oli päris mõnus üksinda olla, sain rahulikult üksi hommikust süüa ja oma kohvrit pakkida. Kui teised koju jõudsid mängisime veel mõned tunnid lauamänge. Kodust lahkusime kell 3, et jõuda 3.45 BoneFish'i restorani, kus sõime oma Early Dinner'i. Enne lennujaama sõitmist käisime jalutamas Denevr'i Botaanikaaias, kus meiega liitusid hostema vend Brad ja tema naine Kim. Jalutada oli küll jubedalt külm, kuid botaanika-aia puud olid üli kaunilt kaunistatud erinevate jõulutulekestega. Hostvanaema ostis enne seda meile mingid veidrad prillid, mille läbi vaadates näed iga tule asemel põhjapõtra :'D
Pärast seda istusime veel kohvikus ja  jõime teed, et natukenegi üles sulada.
Lennujaamas oli kaks tundi enne lennuki väljumist. Tundaega sellest veetsime turvavärava järjekorras. Rahvast oli tohutult!
Lõpuks jõudime ka oma väravasse ning olime esimeste seas, kes lennukile pääsesid.
Kodus olime mõned minutit enne südaööd.

Homseks üritan valmis saada ka video meie reisist!