teisipäev, 1. detsember 2015

Kuulsus mõnesaja meetri kaugusel

Eilse hommiku veetsin arvutis olles ja Skypedes. Pärast kella ühte koputas hostisa minu toa uksele ja küsis kas ma soovin temaga suusatama minna. 
loomulikult olin ma nõus. Mulle on antud üli lahe võimalus elada suusakuurortis - seda võimalust peab kasutama 100%. 

Suusatamas õpetas hostisa mulle kuidas õigemini ja paremini suusatada, ega ma tehnikaga väga hästi ei hiilga, aga tänu hostisale liigun paremuse poole. 
Hostisa isegi õpetas, kuidas hoida suuski kõndides nii, et ma ei näeks välja nagu turist. 

Samal ajal kui meie suusatasime Park City suusaresordis, Snowboardis JUSTIN BIEBER meist 500meetri kaugusel Canyon-resordis.

Ka meil oli plaanis minna Canyoni suusatama, kuid hostisa vaatas internetist, et sellel päev on Canyon suletud.. Nüüd teame siis miks.
Samal ajal mu sõbranna ei teadnud, et Canyon on suletud ning nemad sõitsid sinna ja OPPA Bieber seal. Muidugi suusatada nad seal ei saanud, kuid said vaadata, kuidas Bieber seal sõidab ja isegi kalli said temalt. 

Pilt, mida mu sõbranna tegi
Hostisaga sõitsime isegi Canyonist mööda sel päeval, ning hostisa isegi ütles mulle, et Canyon pidi kinni olema, miks seal üks inimene sõidab. Hiljem lausus hostisa, et ehk on lihtsalt keegi instruktor.  :'D 
Aga vut ei olnudki :) Bieber hoopis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar