neljapäev, 17. märts 2016

Varsti on vaheaeg

Heihopsti!

Pole ammu midagi siia kirjutanud. Pole väga midagi põnevat juhtunud, et sellest siia kirjutama peaks. 

Mul läheb muidu super hästi siin. Neli nädalat tagasi hakkasid muusikali proovid  ning me liigume edasi päris kiires tempos. Proovid on 3x nädalas - teisipäeviti ja neljapäeviti kestavad proovid 2,5h ning me õpime laule ja lavalist liikumist; laupäeviti kestavad proovid 5h ning me õpime koreograafiat. Proovid on meil küll päris pikad, eriti laupäeviti, kuid meil on super lõpus seal ning see aeg ei tundu üldse pikk. Mängime tihti igasuguseid näitlemisega seotud mänge ning aja sees on ka palju 5 minutilisi pause. 

Kahe nädalapärast hakkab meil vaheaeg, viimane vaheaeg enne suvevaheaega. Ma ei jõua seda vaheaega ära oodata, sest me sõidame hostperega Califoniasse. Hetkel on plaan hakata sõitma 1.aprillil. Me lähme autoga ning esialgselt sõidame reisile ainult mina, hostõde ja hostema. Kui hostisa meiega liituda kavatseb siis ta liitub meiega poole nädala pealt ning tuleb kohale lennukiga.  Meie aga plaanime sõitma hakata reedel, kohe peale kooli, ning esimeseks peatuseks peaks olema Las Vegas, kus me veedame ka esiemese öö. Teisel päeval põrutame edasi Palm Spring'i, kus on mu hostema vanematel Suvekodu kus me veedame esimese poole nädalast ning teise poole nädalast me kavatseme veeta Santa Barbara's, kus elab hostema parim sõbranna. 
Oh ma olen niii elevil selle reisi pärast :D Tahaks juba basseiniääres lesida. 
Ahjaa. See hostvanaema ja hostvanaisa suvekodu asub põhimõtteliselt kõrbes ja neil on oma Bassein seal. Ning hostema sõbranna, elab Santa Barbaras täpselt ookeani ääres.

Musid-Kallid kõigile!
Arvatavasti tuleb järgmine postitud juba minu reisist, kui vahepeal midagi muud põnevat ei juhtu. 
Ja enam pole tegelt kaua koju tulekuni ka jäänud. Natukene üle 3kuu! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar