neljapäev, 31. märts 2016

Natalie proovib Eesti keelt ja viimane päev suusatamas :(

Esmaspäev (28.03)

Hommikul ärkasin ma kuskil 6.50. Panin riidesse ning läksin alla korrusele. Kuna oli White Day siis ma endale lõunat kaasa pakkima ei pidanud, sest ma tulen valgetel päevadel koju lõunat sööma. Kooli jõudsin 7.15 nagu tavaliseltki. Istusin koori klassiukse taha maha ning võtsin kotist välja oma kooli läpaka ning hakkasin guugeldama hotelli, kus me Las Vegases ööbime. Hotelli nimi on Flamingo Las vegas ning see asub täpselt Las Vegase peatänava ääres. Hostema andis mulle autos Vegase map'i kuhu oli meie hotellile ring peale tõmmatud (pilt all). 
Nagu ma mainisin siis esimene tund oli mul koor. Kuna pooled meie koorist lähevad trip'ile San Diego'sse koos orkestriga, siis õpetaja tegeles ainult nendega ning meie pidime neid pealtkuulama ja oma kommentaare jagama. Õnneks oli esmaspäev ning nagu iga esmaspäev siis on meil tunnid lühemad. 
Teine tund oli Inglise Keel. Hetkel arutame inkas oma tuleviku üle ning mida me sooviksime ülikooli õppima minna ning kes tahab peale keskkooli sõjaväkke minna. Kui tund läbi sai jalutasin ma bussikasse, et koju sõita ja lõunat süüa ning siis ski resort'i suusatama minna. 
Koju jõudsin ma 10.45. Kuna Lincolni polnud kodus siis ma arvasin et ma pean võtma bussi, et sõita ski resort'i, kuid buss tuleb 11.02 ehk mul oleks aega olnud kodu süüa ja riideidvahetada kuskil 10 minutit. Õnneks tuli Lincoln koju ning ma sain natukene rahulikuma tempoga edasi toimetada. Panin selga oma suusariided, võtsin garaaśist suusad ning panin Lincolni autosse ja Lincoln sõidutas mind suusatama. 
Nagu ma mõnes postituses rääkinud olen, toimub meil Adventure PE klass hetkel suusatamas. 
Kell 11.30 oli meil check in ehk õpetaja kontrollis, kes on kohal ja kes mitte ning siis ta lasi meid mäele. Kell 13.20 oli meil check out ehk õpetaja kirjutas meid tunnist välja. Lincoln tuli mulle järele ning me sõitsime koju. 
Õhtu lõpetasin jõuksis trenni tehes. 



Teisipäev (29.03)

Hommikul ärkasin 6.30, sättisin end kooliks valmis ning panin köögis kooli lõuna valmis. Läkisme hostemaga välja, et kooli sõita ja täielik talv on õues. Kuna nädalavahetusel olid super soojad (14c-18c) ja ilusad ilmad siis oli lumi juba hoovist täielikult ära kadunid. Mõtted olid ka juba kevade pool ning seda lund ei osanud keegi uuesti tagasi oodata. 



Esimeseks tunniks oli mul Study Hall, kus mul jälle midagi erilist teha ei olnud. Teine tund oli mata. Mulle tohutult meeldib mata tund, võiks kõiks perioodid seal istuda. Pärast matemaatikat hakkas söögivahetund. Koolis oli sellel päeval Blood Drive ehk õpilased kes soovisid võisid annetada verd, muidugi vanema loaga. Mina olin ka otsustanud verd annetada. Läksime Nataliega peale söömist Lobby'sse. Seal istus üks arst, kes võttis vastu vanemate allkirjadega pabereid ning seejärel andis ühe küsimustiku, mida pidime enne vere annetamist ära täitma. Täidsin ära oma küsimustiku ning mind kütsuti teisele korrusele, kus mind võttis vastu teine arst. (Igaks juhuks mainin ära, et kõik see oli meil püsti seatud kooli). Teine arst vaatas läbi mu küsimused ning siis jäi pidama ühe küsimuse juures, kus oli küsitud, et kas ma olen viimase 5 aasta jooksul euroopas käinud. Ma olin vastanud jaatavalt. Arsti tädi hakkas siis mu kohta igasuguseid küsimusi küsima, et kaua ma seal elanud olen ja kus ma reisidel olen käinud jne. Ning siis ta teatas, et nad ei saa mult kahjuks verd võtta, sest ma olen käinud (elanud) viimase 5 aasta-jooksul Euroopas. Kuna 1986 oli Euroopas see tśernobõli tuumaplahvatus, siis nad siiani kardavad, et need kiirgused (või midagi) võivad mu verd kuidagi mõjutanud olla ja kahjuks ei ole neil vahendeid, millega seda kontrollida. Jup, seekord jäi mul veri annetamata. 
Kolmas tund oli keraamika, kus me kasutame neid keerlevaid rattaid. Ütlen ausalt, nad sobivad täüselt mu vaenlaste nimekirja. Mina lihtsalt ei oska neid kasutada. Tunni lõpuks olen ma üks BIG MESS ja mitte midagi korralikku mul savist valminud ei ole. 
Viimane tund oli digifotograafia. Alustasime uue projektiga, kus me peame välja mõtlema ja kujundama filmi posteri. Päris põnev tundub. 
Pärast kooli võtsime Natalie'ga bussi, et koju sõita. Õhtul oli jälle teatriproov nagu iga teisipäev, kella poole 5-st kella seitsmeni. 





Kolmapäev (30.03)

Sain hommikul kauem magada, sest hostisa kirjutas mu selleks päevaks koolist välja. Hostisa sai oma sõbralt tasuta päevapiletid Deer Valley Ski Resort'i ehk nii nimetatud rikaste resort ning hostisa mõtles, et minu viimast päeva suusatamas peab ikka suuremalt tähistama. 
Mäele jõudsime kella kümneks. Kella 1 paiku käisime mäel olevas Lodge's söömas, mis on tohutult kallis. Mina võtsin salati ning hostisa võiku ning arve läks üle $40. JEP ühe võiku ja ühe salati eest. Siis läksime tagasi mäele ning suusatasime veel paar tundi. Sõitsin esimest korda moguls'eid ka viimase päeva puhul ning päris hästi tuli isegi välja ;)
Ma olen niiiiii õnnelik, et mul oli võimalus terve hooaeg 2-4x nädalas suusatamas käia ja, et mu hostisa õpetas mind korralikult suusatama. 

Hooaja jooksul sõitsin ma:
- kokku 35 päeva + 1 päev Deer Valley's
- 70 kilomeetrit alla + Deer Valley 
- sõitsin üle 200x liftidega 

Super Super Super hooaeg oli ning olen väga õnnelik enda arengu üle suusatamises. 
Koju tulles vahetasin riided ning siis sõtsime Natalie juurde. Lincoln pidi aitama neil uut külmkappi paigaldada. 















Moguls


Neljapäev (31.03) 

TÄNA ON MINU VIIMANE KOOLIPÄEV ENNE VAHEAEGA. Sest homme hakkame hommikul juba Las Vegas'esse sõitma. Hetke istun Study Hall'is ning õpetaja käskis just ühel tüdukul poodi sõita, et talle süüa osta :D  Ainult USA! :D 


Igastähes homme varahommikul hakkame me sõitma Vegase poole :D Super excited!!!!!!!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar