kolmapäev, 23. märts 2016

Swim Meet & Pildid

Ma poleks iial uskunud, et see aeg sellise kiirusega lendab. Juba oma märtsi lõpp ja kohe kohe aprill, mai ja juuni ning siis varsti ma olengi juba kodus. 

19.märts, laupäev

Hommikul oli mul alarm pandud kella 7.45-ks, et ma jõuaks rahulikult veel voodis lösutada, pesus käia ning hommikust süüa. Ärgates olin kodus üksinda, ainult Lobo oli minuga kodus. Hostpere oli läinud Salt Lake City'sse Falloni Swim Meet'ile. Kell 9.45 tuli mulle Lindsay oma emaga järele ning ta ema sõidutas meid Main Street'ile teatrisse. Proov hakkas kell 10 ning kestis kella 15.00, nagu iga laupäev. Laupäeviti on meil koreograafia tunnid ning selle proovi lõppedes olid meil selged kõik tantsud. Järgmine laupäev hakkab koreo-õpetaja õpetama soolo tantse. Kuna minu karakter kannab steptantsu kingi ning tantsib steptantsu siis Caroline hakkab mulle järgmisel laupäeval steptantsu samme õpetama. Päris põnev. 
Pärast proovi tuli mulle Linda järele ning me sõitsime korraks koju, et ma saaksin riided vahetada ning siis sõitsime uuesti Salt Lake City'sse Fallonil hakkas võistluse teine voor(?!?!). Olime South Davis Pool'is juba kell 4.45 kuid soojendused algasid alles kell 5.50. Fallon ja Linda läksid sisse meile istekohti otsime ning mina ja Lincoln sõitsime Starbucksi, sest me oleme kohvisõltlased :D Hiljem parkisime oma auto kuskile tagumisse parklasse, sest esimene parkla oli puupüsti täis. 
Vahepeal kui Fallon ei võistelnud, õppisin ma oma teatri tekste pähe. Swim Meet lõppes kella 7.30 paiku. Õhtust läkisme sööma ühte väga vingesse Vietnami restorani. Eelroaks tellisime endale kevadrullid. Ning pearoaks tellisin ma supi ning hostõde ja hostisa Stir Fry'd. Mina sain oma eelroast kõhu nii täis, et pearoa lasin endale koju kaasa pakkida + ülejäänud kevadrulli ka veel.









FORTUNE COOKIES



20.märts, pühapäev

Käisime hostemaga jälle väljas hommikust söömas nagu igal pühapäeval. Seekord sõitsime Main Street'ile. Hommikusöögi ajal rääkisime reisiplaanidest ning hostema rääkis kui kaua me kuskil linnas peatume. Minu ja Falloni ülesanne on välja otsida kohad, mida me nendes linnades külastada tahame. Koju jõudes hakkasin kohe internetist kohti välja otsima ja uurima mida lahedat nendes kohtadest võimalik teha on, ning kirjutasin kõik üles.
Õhtul käisime Fallon'i ja Hailey'ga kinos vaatamas "Zootopia" ning pärast õhtusööki käisin Loboga külavahel jalutamas. 




Veel Pilte

Mu'ga suusatamas

Natalie & söögivahetund


Cyrus (Filipiinid), Ava (Bangladesh), Natalie (Ameerika) ja Johanna (Eesti)



Inglise keele kirjand









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar