neljapäev, 28. mai 2015

Faktid

  • Utahi pindala on 219 887 km² (Eesti pindala on 45 227 km²)
  • Utahis elab üle 2,7 miljoni inimese.
  • Utahi kõrgeim mängi on Kings Peak, mis on 4,1 kilomeetrit kõrge.
  • Utahi pealinn on Salt Lake City, mis asub meie kodust 35 minuti autosõidu kaugusel.
  • Salt Lake Citys on aeg Tallinnast 9 tundi taga. 
  • Park City asub merepinnast 2,1 kilomeetri kõrgusel.
  • 2002. aastal toimusid olümpiamängud Park Citys's.
  • Utahi osariik on populaarne mormoonide poolest.
  • Kodust 5 kilomeetri raadiuses asub kolm suurt suusakuurortit.
  • Utahis on VIIS rahvusparki. (Keskmiselt on USAs iga osariigi kohta 1,18 rahvusparki)
  • Seal osariigis korraldatakse iga aasta maailma suurimat HOLI festivali. 
  • Park City's toimub iga aasta suur Sundance Film Festival. 
  • Esimene KFC restoran avati Salt Lake Citys 1952. aastal.
  • Koolis algavad mul igapäev tunnid kell 7.30
  • Esmaspäev lõppevad tunnid kell 13.45, ülejäänud päevadel kell 14.25
  • Minu esimene koolipäev Park City High Schoolis on 20. augustil. 
  • Ma saan endale oma toa, kus on eraldi vannituba ja suur walkin closet.
  • Ma hakkan õppima 11. klassis ehk ma olen junior (9.klass - freshman, 10.klass - sophomore, 11.klass - junior, 12.klass - senior).  
  • Minu hostisa võitis 2002. aastal, olümpiamängudel skeletonsõidus 5.koha.
  • Lisaks kahele koerale on Fallonil ka akvaarium krevettidega.
  • Peres teeb süüa enamasti hostisa.
  • Park Citys sõidetakse väga väga väga palju jalgrattaga.
  • VIDEO Park Cityst
  • Utahi suurim järv on Great Salt Lake
  • Utahis asub ka kuulus Võlvide rahvuspark - Arches
Great Salt Lake
Park City

Park City Mountain Resort
(kraadid on celsiuses)
Salt Lake City Public Library

Arches - Võlvide rahvuspark

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar