neljapäev, 21. mai 2015

Minu teekond

Miks vahetusõpilaseks?
Aga miks mitte :) Juba väiksena unistasin maailmas rändamisest. 


Kuidas ma nii kaugele jõudsin? 

Nii kaugele aitas mind YFU!
See oli aastake tagasi. Oli juuni esimene nädal, kui meie koolis käisid YFU praegused ja endised vahetusõpilased (edaspidi VÕPid) presentatsiooni 
tegemas. Järgmine päev 
saatsin ma juba YFUle esimesed taotlusdokumendid ja sealt see kõik alguse sai. 

2014
6. juuni - Saatsin oma esimesed taotlusdokumendid
30. juuni - Esimene valimispäeva kutse (kahjuks sellele valimispäevale ma minna ei saanud, jäin ootama uut valimispäeva kutset)
1. september - Teine valimispäeva kutse
6. september - Valimispäev
8. september - Tuli YFUlt valimispäeva vastus - JAH, mind on vastu võetud õpilasvahetusprogrammi
2. oktoober - Lepinguvestlus YFU kontoris
3. oktoober - USA kultuuriõhtu. Eelmised USA vahetusõpilased rääkisid oma muljeid ja lugusid.
10. november - Sõlmisime lepingu.
11. november - Sain rahvusvahelise faili (suur mahukas fail, mida tuleb täita pere leidmiseks)
26. november - Sain rahvusvahelise faili valmis
29. detsember - Keele test (ELTiS testi peavad läbima kõik õpilased, kes soovivad minna ingliskeelsesse riiki). Sain ka kohe vastuse teada, et olen edukalt testi läbinud. 


2015
10. aprill - Esimene infopakett (Pangakaardiinfo, Vaktsiiniinfo, The Guide Brośüür)
12. aprill - Kodugrupi kohtumine (Kõik USAsse sõitvad õpilased said kokku YFU kontoris. Endised vahetusõpilased rääksid oma lugusid)
15. mai - Teine infopakett (Viisainfo, Vanemate loa info, Info YFU Pusade kohta, ELO (eelorientatsiooni) eelkutse)
20. mai - SAIN TEADA OMA PERE!!!!!!!!!!
26.-28. juuni - ELO. Kurtna Peo- ja Puhkekeskuses
7. juuli - Sain valmis oma viisadokumendid
14. juuli - Viisa intervjuu
21. juuli - Sain viisa kätte
22. juuli - Sain makstud kogu osalustasu
3. august - VAHETUSAASTALE SÕIT

Miks ma valisin Ameerika Ühendriigid? 

Lihtne! Minuga on terve elu kaasas käinud suurushullustus. Mind tõmbab USA suurus, multikultuursus ja mitmekülg
sus. Suur soov on lõpuks selgeks saada ka inglise keel, mida ma kahjuks siiani pole veel omandanud.


Kõikidele küsimustele olen julgelt avatud, ärge kartke :)
Kalli-Kalli
Teie Johanna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar