neljapäev, 21. mai 2015

Kes ma olen?

Heihopsti! 

Minu esimene blogi ja minu esimene postitus, SIIT MA TULEN!



Kes ma olen? 

Ma olen Johanna Kruusement. Viieteistkümneaastane tütarlaps. Olen positiivse ellusuhtumisega ja väga seiklus himuline.
Õpin viimaseid päevi, mulle väga kalliks saanud Laagri Koolis. Hiljuti lõpetasin ka Tallinna Nõmme Muusikakooli, kus õppisin klaveri erialal 7 aastat. 
Olen suurem õde kahele armsale marakratile. Kasparile ja Kaarlile, minu kahele vennale.

Miks ma blogi hakkan pidama?

2015/2016 õppeaasta veedan ma vahetusõpilasena USAs. (Järgnevas postituses räägin sellest lähemalt).
Blogi hakkan ma pidama eelkõige enda ja lähedaste tuttavate pärast, kellel oleks hea minu tegemistel silm peal hoida ning hiljem oleks mul koht, kus oma mälestusi lugeda ja meenutada.

Vabandan juba ette ära oma kirjavigade pärast, mis tekkida võivad :)


Päikest kõigile
Johanna :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar