neljapäev, 21. mai 2015

PERE!

Eile 20. mail sain ma teada, et MULLE ON LEITUD PERE. Olin sellel hetkel muusikakoolis, kui YFUst helistati ja öeldi, et mul on USAs pere. Hetk hiljem tuli ka täpsustav meil. Neid emotsioone, mis mind sellel hetkel valdasid on võimatu kirjeldada. 


Hakkan elama mägede keskel Park Citys, mis asub Utahi osariigis
.



Utah on neljakümne viies USA osariik.


Utahi pealinn on Salt Lake City, mis ei asu meie kodust üldse kaugel.

Minu uueks kooliks on Park City High School, milles õpivad kümnenda kuni kaheteistkümnenda klassi õpilased. Koolis õpib üle 1600 õpilase.


Park City High School


Minu peres on isa Lincoln, ema Linda ja väike õde Fallon. Perel on kaks koera Lobo ja Wrigley. Mu pere armastab reisimist. Kodust kümne minuti autosõidu kaugusel asub Park City mägikuurort, kus nad käivad väga tihti mäesuusatamas või lumelauatamas.

Minu hostisa on skeletonisõitja. Igapäevaselt töötab ta kinnisvaramaaklerina. Ta on sündinud New Yorkis ja üles kasvanud Vermontis.

Minu hostema töötab ettevõttes, mis tegeleb reklaamindusega. Ta on sündinud ja üles kasvanud Chicagos. Ta armastab küpsetamist ja aias askeldamist. 

Minu hostõde Fallon õpib hetkel kuuendas klassis. Ta käib ujumistrennis, mängib pesapalli naistetiimis ja tegeleb näitlemisega. 

Tegelikult valis pere mind välja juba jaanuaris, kuid 30. aprillini ootasid nad Park City High Schoolist vastust, kas kool võtab mind vastu või ei. Seni kaua hoidis pere pöidlaid pihus, et ükski teine pere mind vahepeal ära ei näpsa. Kõik läks õnneks - kool võttis mu vastu :) 


Minu hostisa Lincoln

Hostema Linda ja hostõde Fallon

Wrigley

Ma olen tohutult õnnelik, et minu Ameerika pere on just selline. Olen oma hostemaga paari päeva jooksul palju suhelnud ja igapäev saan rohkem infot oma ameerika elu kohta. 


Kalli-Kalli
Johanna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar