kolmapäev, 5. august 2015

Esimene päev Ameerikas

Minu esimene päev on olnud nii vahva!!

Ärkasin hommikul kell 06.30, sest Wrigley (hostpere kutsu) tuli minu tuppa ja hakkas mu kätt lakkuma. 
Pikkutasin veel natukene voodis, kuid uni oli läinud ja suht kohe tõsin ma voodist püsti ja hakkasin oma riideid kohvrist garderoobi riputama.
Kui Fallon (hostõde) ärkas läksime alla korrusel söömas. Hiljem tegin paar Skype tiiru, kõigepealt Dannariga ja siis oma perega. 

Meil käis uksetaga ka lille-kuller, kes tõi minule ja Fallonile lilled (koos vaasi ja kirjaga). Lilled olid minu hostvanaemalt (Hostisa emalt). 

Hostisa viis meid Falloniga kuskile ehtsasse kohalikku burgeri baari lõunat sööma ning siis viis ta meid Park City raamatukokku kus me tegime mulle raamatukogu kaardi, vaatasime raamatukogus natuke ringi ja siis jättis Lincoln meid omapead.
Sõitsime bussiga Main Street'ile ning jalutasime seal ringi. Fallon näitas mulle kohalikke poode ja häid söögikohti. Hiljem sõitsime bussiga tagasi koju. 
Kõik bussid on Park City's tasuta ning peatuvad peaaegu igalpool, kus reisija maha soovib minna.

Kodus vaatasime hostõega telekat niikaua kuni hostvanemad meile õhtusööki valmistasid. Minu hostperes teeb põhiliselt süüa minu hostisa ning ka täna valmistas tema õhtusöögi. Grillil küpsetatud lõhe, pruuniriisi ja värske salatiga, mis maitses tohutult hästi. 

Peale söömist käisime kõik koos Lobo ja Wrigley'ga jalutamas ja hostvanemad tutvustasid mulle ümbruskonda. 




Raamatukogu kaart

Main Street

Mu hostpere on kõige armsam hostpere, keda üldse kunagi endale soovida. Ma olen niiiiiiii õnnelik, et mul on võimalus veeta oma vahetusaasta nende juures. 
Mu hostõde Fallon on nii jutukas ja väga armas ja nunnu ja sõbralik ja lahe ja nalajaks ja totu. 
Mu maja on ka mega ilus ja armas, kuigi väike remont käib.
Kuigi mu inglisekeel on nullilähedane, olen ma siiani üli hästi hakkama saanud. 

FunFact - Raamatupoe müüa arvas, et Eesti on linn Rummenias. Kahjuks pidin teda kurvastama ja ütlema, et Eesti on riik ning me asume Soome kõrval. 

Ühesõnaga mul on kõik väga väga hästi siin ja põhjust muretsemiseks ei ole.
Üritan homme teha ja laadida siia rohkem pilte. 

Kallid-Paid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar