laupäev, 22. august 2015

20.august - Esimene koolipäev

Olen uhke enda üle, et sain terve päeva jooksul oma lockeri esimestel kordadel lahti!!!
Tunnid algasid 7.35 ning lõppesid 2.25. Terve kool käis see päev mõlema päeva tunnid läbi, et tutvuda õpetajatega ning teada saada, mis tunnis toimuma hakkab ning mida me tundides kaasas peame kandma. Iga tund kestis 40 minutit. 

Tunniplaan nägi välja selline: 
(Red day)      Psühholoogia 
                     Matemaatika
                     Anatoomia ja Füsioloogia
                     Digifotograafia
LUNCH (tervel koolil oli ühine lõuna)
(White day)   Koor
                     Inglise keel
                     Fitness             
                       Financial Literacy


Tunniajal on lubatud süüa, juua ning muusikat kuulata. Enamus tunnitöö toimub arvutites. 
Õpetajad on väga chill'id ja sõbralikud. 
Minu koolis on veel peale minu 3 vahetusõpilast. Kahega olen juba kohtunud, ühe saksa vahetusõpilasega on meil koos psühholoogia ning me oleme pinginaabrid ja prantsuse vahetusõpilasega on meil koos Fitness.

Reedel algas kool Punase päevaga, kuid sel päeval mina kooli kahjuks ei jõudnud.
Neljapäeval peale kooli hakkas mul väga paha, kõht valutas ning tõusis palavik. Öösel isegi oksendasin. Kuid reede hommikuks oli juba palju parem, aga kooli ma ikkagi ei läinud. Minu koolis on keelatud haigena kooli minna ning peale haigust peab olema vähemalt 24h terve, enne kui kooli võib minna.

Õnneks tuleb nüüd nädalavahetus ning esmaspäeval saan jälle minna kooli. :)

Aaa ja üks FunFact - Minu inglise keele klassis on 2 tüdrukut + mina ja ülejäänud on kõik poisid ehk 19 poissi. Ja inglise keele õpetaja käis esimesel päeval koolis ettekleebitud vuntsidega :D 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar