neljapäev, 29. oktoober 2015

It's Almost Halloween!

Eelmise nädala reedel oli mul võimalus minna peale kooli Emmaga Salt Lake City'sse. Seal toimus Emma Vahetusõpilas-programmi Utah'isse tulnud vahetusõpilaste kokkutulek. Meid oli kokku 18 ning enamik õpilasi oli pärit Euroopast, väljaarvatud tüdruk Kolumbiast.
Me kohtusime Sugarhouse's restoranis ning kui kõhud täis olid, sõitsime Haunted House. Kes ei tea, siis Haunted house on maja, kus sind hirmutatakse. Sa kõnnid mööda labürinti ning inimesed, kes on maskeerinud erinevateks koletisteks, tulevad välja ja ehmatavad sind. 
USA's on tavaks saanud käia alati enne Halloweeni taolistes kohtades.
See oli kohutavalt õudne, 20 minutiline rada tundus mulle terve igavikuna. Mul oli vahepeal tunne, et ma ei saagi iial sealt hoonest välja. Aga samas oli põnev ja sai jälle tehtud midagi uut. Kuid rohkem ma sinna tagasi ei läheks, liiga õudne oli. :D 

Laupäev oli päris rahulik päev. Käisime poes kõrvitsaid ostmas ning õhtul tegime nendest kõrvitsalaternad (?????). 

Tegin, ka pisikese video sellest.


 


Kallid Paid,
Johanna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar