kolmapäev, 21. oktoober 2015

Maailm on ikka tilluke || Esimene Kontsert

Teine päev Zion National Park'is: (15.10.2015)
Otsustasime perega matkama minna. Selleks võtsime kohaliku tasuta bussi - Free Shuttle Bus.
Istusime perega kõige ette. Buss sai kiirelt täis, kuid meie tagumised pingid olid ikka tühjad. Viimastena astusid bussi vanem ja noorem paar ning istusid meie tagumistele vabadele kohtadele.
Inglise keelt nad ei rääkinud, kui mis oli kõige imelikum, ma sain väga hästi aru mida ja millest nad rääkisid. Võttis mõned minutid, kui lõpuks taipasin, et SEE ON JU EESTI KEEL. 
Tõesti,  in the middle of nowhere ma kohtasin eestlaseid!!!!!!
Pöörasin ümber ning ütlesin neile "TERE!" Vastu sain ehmatanud ja üllatunud pilgud. Tutvustasin neile ennast ning edasine bussisõit läks nendega vesteldes, kuni lõpuks tuli meie peatus, kus mina hostperega maha läksime. 

MAAILM ON IKKA TOHUTULT PISIKE.


Eile (20.oktoober) 

Kell 6.15pm kogunesime kooriga Eccles Center'i saali (teatrisse, mis on meie kooliga ühendatud), kus meil hakkas selle aasta esimese esinemise proov. Palju me harjutada ei saanud, sest kell 7pm hakkas juba kontsert. 
Kontsert kaua ei kestnud, kõigest tunnike. Esinesid 6klasside koor, 7klasside koor (kus minu hostõde laulab) ja High School'i koor ning kontserdi lõpetas meie kooli orkester. 
Pärast seda käisime perega squatters'is õhtust söömas.

Video meie ühest laulust, mida me esitasime. "Why Does the Willow Weep?"
ning video credit läheb minu hostemale.
(Video on filmitud poole laulu pealt)





Enne esinemist




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar