kolmapäev, 7. oktoober 2015

Üks postitus enne järgmist

Istun hetkel Study Hall'is ning kuna mul pole hetkel siin midagi teha, siis mõtlesin uue postituse kirjutada.

Tegelikult mul on lõpuni veel kirjutamata üks postitus eelmisest nädalavahetusest, aga ma asun kohe pärast selle postituse lõpetamist järgmise postituse kallale. 

Neile, kes soovivad teada, kuidas mul läheb. 
Mul läheb lihtsalt imeliselt. 
Pere on väga väga super, ma tunnen ennast nende juures hästi ja mugavalt. Mul on parim hostpere, keda üldse endale kunagi soovida, ma olen nende juures tõeliselt õnnelik. 
Koolis läheb mul ka päris hästi. Hinded on A'd, B'd ja C,d. 
ning inglise keel paraneb aina kiiremini ja kiiremini.

Esmaspäevast hakkasin käima korvpalli trennis. Kuigi hooaeg hakkab alles novembri keskel, siis algasid meil trennid juba see nädal, et hooajaks valmis olla. Kuna ma pole kunagi varem korvapalli mänginud, siis treenerid teevad minu ja Emmaga topelt trenni, et teistele kuidagi moodi järele jõuda. :) 


Enne esimest korvpalli trenni

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar