reede, 8. aprill 2016

Los Angeles (6.04.2016)

Palm Desert'ist LA'sse oli kuskil 2 tundi. Mida lähedamale me linna poole jõudsime seda suuremaks läksid ka ummikud, päris tavaline Los Angeles'e kohta. Esimesena peatusime Hollywood Sign'i vaateplatvormil. Pikka peatust me ei teinud, tegime paar pilti ning istusime autosse tagasi. Järgmine peatus - Hollywood Boulevard!!!! Parkisime auto kõrval tänava parklasse ning hakkasime tänava poole jalutama. Esimese asjana torkas silma tänaval seisev pikk pikk rivi.  Hakkasime just hostema ja hostõega arutama, kuni nägime American Idol'i silte. Ahaaa õigus jah, finaal on täna ju ;)
Edasi alustasime jalutamist Hollywood Blvd'il. HAHAHA Esimene täht mida me nägime oli Donald Trump'i oma :D. Paremat kätt jäi meil kohe Dolby Theatre, kus on iga-aastane Oscar'ite jagamine. Kõndisime ka mööda trepp üles nagu kõik kuulsused enne Oscarite jagamist teevad.
Minu teine suur soov oli leida üles Michael jackson'i täht. Tegelikult ma teadsin, kus täht asub. Meil oli vaja lihtsalt Chinese Theater'i ette kõndida. Sinna jõudes oli ala kinni blokitud, sest õhtul oli tulemas mingi filmi esilinastus ning kahjuks selle tõttu oli ka MJ täht turvatud ala sees. Võtsin siis julguse kokku ning läksin ühe suur turvaga rääkima, et kas oleks võimalik kuidagi tähe juurde pääseda, et ma teeks ainult ühe pildid ära ja jätaks neid rahule. Alguses ta ei tahtnud väga lubada, kuid kui ma mainisin, et ma olen Euroopast ning see on mu esimene kord Hollywood'is siis ta lasi mind koheselt sisse ning ma sain oma pildi ära tehtud. Muideks 15 minutit hiljem oli terve ala punasevaiba all ehk mul vedas täiega. 
Jalutasime veel kuskil tunnikese tänaval ringi ning siis oli aeg minna Lincoln'ile järele, kes oli eelmisel päeval juba LAsse lennanud. Lincoln autos, saime vaikselt hakata Santa Barbara poole sõitma. Enne LA'st lahkumist sõitsime läbi veel Beverly Hills'ist, et vaadata kadestavalt ilusaid ja kalleid maju ning sõidsime ka läbi Rodeo Drive'ist. Linnast väljudes sõitsime juhuslikult mööda ka Nickelodeon'i stuudiotest ning ma pole päris kindel, aga ma vist nägin Kian Lawley'd.






Dolby Theatre











































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar