neljapäev, 7. aprill 2016

Palm Desert (2.04 - 6.04.2016)

2.04.2016 - laupäev

Jõudsime kella 4 paiku Palm Desert'isse. Host vanaema ja vanaisa juba ootasid meid. Viisime oma kodinad tuppa ning läksime pisikesele jalutuskäigule ümbruskonda. Linda vanemad rendivad maja ühes kenatud turvatud territooriumis. Ala on tohtutult suur ning seal on veel palju palju teisi maju ning ala peale kokku on üle 10 basseini. Kui me jalutuskäigult tagasi tulime vahetasime ruttu oma riided ning jooksime maja kõrval olevasse basseini vesi oli mega mega soe. Enne tuppa minekut istusime ka mõned minutid basseini kõrval olevas mullivannis. Meie maja kõrval kasavasid greipi- ja sidrunipuud ning enne õhtusööki käisime hostõega neid korjamas, kuni hostema rõdult meid sööma hüüdis. Õhtusööki sõime üleval rõdul ning sellega sai meie esimesele päevale punkt pandud.

3.04.2016 - pühapäev

Ärkasime päris varakult, sest päike juba paistis ja temberatuur oli juba 28c juures. Kuskil 3 kilomeetrit eemal meie ööbimis paigast on iga laupäeval ja pühapäeval hommikust lõunani laat/turg. Otsustasime minna sinna ning vaadata mis seal müüakse. Täitsa lõpp kui kallis seal kõik oli, minu mäletamist mööda Eestis laatadel olev kaup küll nii kallis ei ole. Tegime oma tuurid ära ning sõitsime tagasi majja, et basseini äärde minna. Ülejäänud aja kuni õhtuni lösutasime basseini ääres ning võtsime päikest. Õhtust läkisme sööma ühte üli fancy'sse restorani mille nimi oli "Arnold Palmer's Restaurant".

4.04.2016 - esmaspäev

Kuna hommikust keegi kodus süüa ei tahtnud siis otsustasime minna välja sööma. Sõitsime mitte väga kaugele oma kodust. Pärast hommikusööki sõitsime kohalikku loomaaeda The Living Desert. Nagu nimigi ütleb olid loomaaias ainult kõrbes elavad loomad. Esimesel päeval me tervet territooriumit läbi ei käinud, käisime ainult pool, sest temperatuur tõusis nii kõrgele, et polnud enam võimalik sellise kuumusega ringi liikuda. Sõitsime tagasi majja ning ülejäänud päeva kuni kella seitsmeni veetsime jälle basseiniääres. Õhtul enne magama minekut vingus Fallon, et tema tahab saada frozen yoghurt'it. Nii siis sõitsimegi kell 9 frozen yogurt'it sööma, mina olin ainuke, kes jogurtit ei soovinud.

5.04.2016 - teisipäev

Hommikul sõitsime tagasi loomaaeda, et kõndida läbi teine pool sellest loomaaiast. Vaatasime ka mingit loomade show'd mis seal oli. No ütleme nii et show'st oli asi kaugel. Näidati kolme kotkast, kitsi ning beebi gepardit, kes tegelt oli mega mega armas. Käisime ka discovery center'is, mis nägi välja nagu mini ahhaa keskus või midagi sellist.
Kas sina teadsid, et ..... California osariigis on ühe nädalajooksul üle 900 maavärina, kuid kõik on nii pisikesed, et meie neid ei tunne (1-3 magnituuti).
Enne lahkumist käsime vaatamas ka loomaaia haiglat, kus siis ravitakse haigeid loomaaia loomi.
NING Te võite juba arvata, mis me peale seda tegime ja kus me oma ülejäänud päeva veetsime. Muidugi Basseini ääres, kus siis veel. Õues oli jälle üle 38c varjus, mida sa muud ikka kõrbest ootad eksju :)
Õhtust käisime söömas ühes seafood restoranis ning enne koju sõitmist käisime jälle frozen yoghurt'it söömas ... võinoh teised sõid, mina jälle ei söönud.

6.04.2016 - kolmapäev

Hommikust käisime jälle väljas söömas. Pärast hommikusööki sõitsime majja, laadisime auto asju täis, korjasime kaasa veel mõned greipid ja sidrunid, jätsime Linda vanematega hüvasti ning panime Los Angeles'e poole ajama.

Üritan lähima paari päeva jookusl üles panna ka video Palm Springs'ist ning blogi postituse ja video LA'st :)

MUSID KALLID TEILE!!!!!!!

Sisenesime California osariiki

Bassein kus me ujumas käisime

Tenniseväljakud

Esimese õhtu õhtusöök

Meie korjatud greipid ja sidrunid