kolmapäev, 13. aprill 2016

Santa Barbara (6.04 - 10.04.2016)

6. aprill - kolmapäev

Los Angeles'est Santa Barbara'sse oli kuskil 2h autosõitu. Tegime vahepeal ka õhtusöögi (varjase õhtusöögi) peatuse. Koht oli väga tagasihoidlik, kuid toit oli väga hea. Kohale jõudes ootas Kate (hostema parim sõbranna, kelle juures me ööbisime) meid juba maja ees ning 2 minutit hiljem jõudis ka Bob (Kate mees) koju. Viisime kohvrid majja ning jagasime ära, kes kus toas magab. Mina sain omale külalistetoa, Fallon magas ülemise korruse suurestoas diivanil ning hostvanemad said teise külalistetoa. Seadsime end sisse ning läksime hostisa, Falloni ja Kate'ga jalutama. Kate näitas meile kohalikku templit, kus inimesed mediteerimas käivad. Tempel oli väga uhke, nägi täpselt välja nagu mingi Hiina majake. Edasi käisime uuristamas Elleni maja. JAH KATE JA BOB'i NAABER ON ELLEN DEGENERES!!!!! Ega me maja tegelikult väga hästi ei näinud, sest maja ja värava vahel oli päris pikk vahemaa. Kuid me nägime Ellen'i külalistemaja, mis asub kohe tema maja kõrval ning käisime vaatamas ka tema tenniseväljakuid. Tööpäevadel peaks Ellen olema Los Angelese's ning tegelema oma show'ga, siis ta elab oma Beverly Hills'is olevas majas. Kuid nädalavahetused veedab ta Montecito's. Ellen'il on tegelikult veel 3 kodu, kuid sellest tuleb juttu all pool. Õhtul alustasime "Fuller House"i maratoniga. Vaatasime ära esimesed 3 episoodi. 


Ellen'i maja väravad. Pilt on Google'st

7. aprill - neljapäev

Võite kaks korda arvata, kus me hommikust sõime. Muidugi käisime väljas jälle  söömas. Pärast hommikusööki läksime koju tagasi vahetasime Lincoln'i Kate'i vastu ning sõitsime Santa Barbara loomaaeda. Loomaaed ei olnud väga suur, kuid ega ta päris väike nüüd ka ei olnud, sellise paraja suurusega. Poolteist nädalat tagasi oli loomaeda sündinud beebi kaelkirjak, kes ümber oma ema kepsutades loomaaia külastajate tähelepanu võitis. Ka meile pakkus uustulnuk palju huvi ning kaelkirjakuid sai vaatatud üle 20 minuti. 
Peale loomaaeda sõitsime kohaliku ujula juurde. Hostõel oli suur soov kohaliku ujumistiimiga ujumistrennist osavõtta. Mina ja Kate istusime autos, kui hostõde ja -ema asja uurimas käisid. Fallonil lubati osavõtta õhtusest trennist. Edasi sõitsime me lõunat sööma. Valimisime ühe väga hubase ranna-restorani. Meie laud ja toolid asetsesid liiva sees, seda mainin sellepärast, et Fallon jäi oma tooliga liiva sisse kinni. Hiljem pidime päris palju vaeva nägema, et ta seal laua alt liiva seest kätte saada. Naersime selle üle päris pikalt. Siis sõitsime koju, sest hostõel oli peagi hakkamas trenn ja ta pidi oma ujumis asjad kokku panema ning uuesti tagasi ujulasse sõitma. Järgmine hetk olin ma üksinda kodus. Hostisa, hostema ning Fallon sõitsid ujulasse ning Bob ja Kate sõitsid ka kuhugi minema. Ma olin jõudnud kodus olla vähem kui pooltundi, kui elekter ära läks. Kuna kodus oli üksinda igav läkisn ma jalutama. Ma nägin teepeal nii armsat pardiperet, kes tatsasid märja rohusees ringi. Need beebi pardid olid niii nummid. Majja tagasi jõudes polnud elekter ikka tagasi tulnud. Juba 2 tundi oli möödas sellest kui too minema läks. Õnneks jõusid hetk pärast minu saabumist koju ka Kate ja Bob. Õhtusööki me kahjuks valmistada ei saanud ning Kate helistas Lincoln'ile, et me saaksime kokku restoranis, sest kodus söögitegemisest midagi välja ei tuleks ilma elektrita. Õhtusööki sõime restos nimega "The Nugget". Pärast õhtusööki koju tagasi minnes oli õnneks elekter tagasi tulnud ning me saime enne magama minekut vaadata "Fuller House"i.

8. aprill - reede

Hommikul ärgates olid kõik teised juba üleval. Läksin alla korrusele hommikust sööma ning lootsin teada saada, mis meil päeval plaanis on, kuid keegi minu küsimusele vastata ei osanud. Läksin siis tagasi oma tuppa, et oma kohvrit korrastada, sest see oli tohutult segamini. Lõpuks siis hostema kutsus mina alla ning ütles et me lahkume 4 minuti pärast. Ma ütlesin et ma ei lähe nendega kaasa, sest ma poleks iial nelja minutiga ennast valmis sättinud. Nad läksid shoppama. Selle ajaga, kui ma üksi kodus olin läks elekter ka sellel päeval ära, aga tuli kohe tagasi, ja nii kaks korda. Jalutama ma kahjuks minna ei saanud, sest padukat sadas terve päev. Nii ma siis istusin oma arvutis ning kuulasin muusikat ning vaatasin filme. Pärast õhtusööki vaatasime jälle "Fuller House"i.

9.aprill - laupäev

Käisin hommikul pesus, sõin hommikust ning hakkasime sõitma randa. Jalutasime niisama rannas ringi ja vaatasime pelikane. Me nägime isegi delfiine ookeanis ujumas. Külastasime rannaääres olevaid suveriiripoode. Viimane pood, kuhu me sisse astusime, oli pisike mööblipood. Poes oli ka väike raamatu nurk, kust ma leidsin raamatu "Ellen DeGeneres Home". Niikaua kui teised poes ringi vaatasid, uurisin mina seda raamatut ning vaatasin pilte. Tuleb välja, et Ellenil on 5 erinevat maja/kodu, igast majast oli raamatus palju pilte. 
Kuna käes oli lõuna siis leidisme jälle ühe ranna-restorani, kus kõht täis süüa. Edasi sõitsime me koju. Hiljem sõitsime mina, hostema ja Kate Carpinteria'sse, et linna avastada ja seal ringi jalutada. Õhtusöögiks tegi Kate meile lendavaid tacosid :D (ei oska öelda miks hostõde taco salatit nii kutsub). Ning õhtul lõpetasime oma "Fuller House" maratoni. 

10.aprill - pühapäev  

Kell 8 hommikul (Park City ajajärgi kell 9) alustasime sõitu Park City poole. Sõitsime kokku üle 11 tunni ning vahepeal tegime 2 pissipeatust ning ühe õhtusöögi peatuse Subway's. Hommikust sõime me väga vara hommikul, Lõunat me ei söönud ning kuna ma võikusi ei söö, siis jäi minul ka õhtusöök ära. Koju jõudsime pisut pärast kella kaheksat. Pakkisin lahti oma kotid ning läksin kohe kamagama, sest hommikul oli vaja vara ärgata ja kooli minna. 

Hostõde




Kate, Hiinakas, Hostõde







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar