esmaspäev, 7. september 2015

Juba ÜKS kuu


Oh, sellest on päris kaua möödas, kui ma viimati blogi kirjutasin. 
Suuured vabandused!
Mul on siin lihtsalt niii palju tegemist olnud koguaeg, pole veel kordagi ühtegi sellist mõnusat lebotamis päeva olnud. 
Täiesti uskumatu, aga 3.septembril sai mul siin oldud juba ÜKS kuu. 
1/10 DONE! 
Ja kõik, kes te esimesel septembril uue õppeaastaga alustasite - Kaunist uut kooliaastat Teile! 

Minul on kaks nädalat kooli on juba seljataga ning esmaspäeval (7.sept) on Labor Day ehk kooli pole. 
Koolist nii palju, et seal läheb mul suurepäraselt. Vahetasin oma anatoomia tunni Study Hall'i vastu, sest enamus sõnavara oli seal kreeka keeles ning ma ei hakanud endale seda vahetusaastat raskeks tegema. Study Hall on tund, kus sa ei pea tegema mitte midagi, saad rahulikult teha ära oma kodutöö ja lihtsalt arvutis istuda ja muusikat näiteks kuulata. 
Vahepeal mõtlesin vahtada ka oma matemaatika klassi, sest see on siin tõesti lihtne. Kuigi on mul 11.klassi kõige raskem matemaatika, olen ma neid asju õppinud eestis 8.-9. klassis. Kuid mu klassikaaslased et tahtnud, et ma klassi vahetaks ning siis me leppisime õpetajaga kokku, et ta hakkab mulle andma 12.klassi matemaatika ülesandeid. Ning võrreldes eestiga annab matemaatika õpetaja siinõppida 10x rohkem. Eestis jäi mul kodus teha 3-5 matemaatika ülesannet, siis siin annab õpetaja 30-40 ülesannet. 

Kui rääkida veel toimunust, siis 22.augustil (laupäeval) oli mul suur õnn, näha USAs esimest pesapalli mängu - Salt Lake Bees vs Iowa Cubs. Tänu oma hostema tööle saime ka väljakule minna. 

Eelmisel nädalavahetusel käisime hostema ja hostõega Salt Lake City loomaaias. See loomaaed oli võrreldes Tallinna loomaaiaga pisikene.

Reedel, 4.septembril tuli peale kooli meile küla Emma, kellega me käime koos psühholoogia tunnis. Ta on vahetusõpilane Saksamaalt kuid tuli aastaks USAsse teise oraganisatsiooni kaudu. Me käisime ratastega sõitmas ning õhtul viis hostisa meid kooli football'i mängule. Enne seda käisime veel Mehhikko restoranis õhtust söömas. Mängisid ECA vs PCHS (Eastern Christian Academy vs Park City High School). Kahjuks meie kool kaotas 17-20.





Cubs* :D 

Anatoomia 







Selline restoran asub Salt Lake City's

Tegin ükspäev perele TÕELISELT maitsvat toor sokolaadikoogi, mis on gluteeni-, muna-, laktoosi- ja suhkruvaba. Ühtlasi on see ka vegan.
Kellel on soovi võib julgelt minult retsepti küsida :) 



Meie naabritüdruk lihtsalt armastas minu tehtud kooki









Psühholoogia. ja mu õpetaja on ka pildidle jäänud.


Koolis oli tuletõrjeõppus

Mul on väga lahe inglise keele õpetaja


EMMA





Ma ausalt püüan nüüd tihemini blogida. Kas või nädalas korra üritan teha nädala kokkuvõtte.

Musid-Kallid-Paid
Johanna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar