neljapäev, 24. september 2015

Miinus 5

Reede (19.09)
Täiesti tavaline koolipäev. Peale tunde kõndisime Emmaga bussikasse ning sõitsime bussiga minukale. Sõime lõunat ning peale seda viis Lincoln meid Tanger Outlet'i shoppama. Hiljem võttis Linda meid Walmart'i juurest peale ning viis õhtustsööma ning peale seda tuli Emma meile ööseks. 

Laupäev
Ärkasime vara. Emmale tuldi järele juba kell 7 hommikul, ta läks oma hostperega Hot Air Balloon festivalile. Mina aga pidin oma kotti pakkima hakkama. Kell 10, kui kõik vajalik oli autopeal, hakkasime sõitma. Sõitsime 2 tundi ning lõpp-peatuseks oli armas telkimisplats keset metsa, mägedes.
Panime püsit oma telgi. Tundaega hiljem saabusid ka teised. Kokku oli meid 4 perekonda + 6 koera.Mina ja Linda mängisime terve päev kuni õhtuni kahekesi Rummikub'i, kokku mängisime üli viie tunni. Lõbus oli!
Õhtul tegime lõkkeplatsile lõkke ning küpsetasime grillil liha, lastele tehti veel Mac n Cheese'i ning hiljem küpsetati lõkkes vahukomme. 
Kui päeval oli mõnusalt 25c sooja, siis õhtul oli kraad langenud nullini. 
Mina ja Linda sättisime telki end juba kaheksa paiku, kaks tundi varem kui teised. 
Öösel langes kraad MIINUS VIIENI. (Emps ei lubaks kunagi mind sellise külmaga  õue telki magama)
Magama minnes oli tohutult külm, õnneks oli magamiskotis väga soe. Muidugi oli mul ka tohutult riideid seljas. Mul oli jalas 6paari sokke, 3paari pükse, seljas 4pluusi + kampsun, käes kindad ning peas müts. 

Pühapäev
Ma magasin suurepäraselt ning tegelikult ei olnud absoluutselt külm.
Hommikul ärkasin üles sellepeale, kui Wrigley mu nägu lakkus.
Teised olid juba üleval. 
Keetsime lõkkepeal kohvi ja teised sõid kaerahelbe putru. Minul millegi pärast isu ei olnud ning sellepärast jätsin oma hommikusöögi vahele ja nautisin ainult kohvi. (Minu kohvi sõltuvuses on 100% süüdi Lincoln :D :D Ausalt ka emme ja issi, see pole minu süü).
Peale seda hakkasime tasapisi oma telke lahti lammutama ja asju autodesse laadima.
Kodupoole hakkasime liikuma kella 11paiku. 
Teepeal tegime ka väikese peatuse. Käisime tunnisel matkatiirul mägedekeskele asuvasse järveäärde.
Kodus olime kell 1 ning ülejäänud päeva veetsime kodus asju lahti pakkides ja lauamänge mängides.



Hot air Balloon festival









Pumpkin (nad kutsuvad telki kõrvitsaks)



Meil oli kaasas ka väike pliit











Olen küll külmast Eestist, kuid mul oli seal olijatest kõige külmem ja ma olin kõige soojemalt riides.
Jah, mul on põlvikud teksade peal :D








Suur aplaus mu hostõele, kes kõik selle telkimise aja plätudes üle elas :D















Minu armas hostpere

Seal me telkisime

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar