esmaspäev, 14. september 2015

Üks imeline nädalavahetus

Reede õhtul toimus Liz'i juures väike filmiõhtu. Liz'il on keldri-korrusel pisike kodu kino ning me vaatasime seal "The Spectacular Now".

Laupäeval käisime hostema ja Falloniga mägedes ratsutamas. See oli minu esimene kord kui ma nii "vabalt" hobusega sõita sain. Algul oli aedikus väike proovisõit ja siis läksime juba vabasse loodusesse. Kuna teed olid mägedes kitsad siis kõndisime üksteise taga. Kõige ees oli meie teejuht oma hobusega, siis tulin mina oma hobusega, siis Fallon ja kõige viimane oli hostema. Minu hobune tegi tempot koguaeg, ta oli mul väga rahulik ja tihti jäime instruktorist paarkümmend meetrit maha :D (Kindlasti on sellest süüdi ka minu sõiduoskus)
Ratsutasime mööda kitsaid teid üles ja alla. Tihti kõndisime nii et mõned sentimeetrid kõrvale ja järsk kuristik. Vahepeal oli küll selline tunne et ma lendan koos selle hobusega sealt alla. Kokku sõitsime hobustega 2 tundi ja 45 minutit.

Pärast ratsutamist viis hostema mind Emma juurde. Jõudsin tema juurde täpselt õhtusöögi ajaks. Emma hostpere oli teinud pitsasid ning minule salati. Õhtuks tulid neile ka naabrid külla ning me istusime lõkke ääres. Vahepeal külastas meid ka väike põdrake, kes meie tähelepanu peale kohe minema jooksis. 
Hiljem vaatasime Emma kodu kinos "Fast & Furious't".

Pühapäeval hommikul istusime kell 10 autosse ning sõitsime Emma hostperega Jordanelle Reservior'i paadiga sõitma. Emma hostperel on oma paat, millega me sõitsime. Olime järvel natukene üle 5 tunni. Sõitsime veesuuskadega, veelauaga ja surfasime. Vahepeal lülitasime paadil hääled välja, sõime lõunat ning siis uuesti. See päev oli lihtsalt SUPER! Õhtul koju jõudes olin nagu väike laip. Käed ja jalad surmväsinud ja tuimad. 


Minu hobuse nimi oli Chef










Emma hostõde ja Emma

Emma teine hostõde







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar