reede, 25. detsember 2015

Enne Jõule

Jeeśśśś, vaheaeg LÕPUKS!

Viimane koolinädal oli koolis SPIRIT WEEK vol2 (Stiilinädal). 

Esmaspäev - Jõuluteemaline Pidźaama
Teisipäev - Star Wars
Kolmapäev - Jõulu-karakter
Neljapäev - Turisti päev
Reede - Koledad jõulukampsunid

Reedel olid koolis kõik tunnid 18 minutit lühemad, sest pärst tunde oli Eccles Center'is "Park City High School Talent Show 2015"

Pühapäev (20.dets.2015) 

Käisin hostema ja -isaga Squatters'is hommikust söömas. Hostõde ei viitsinud meiega kaasa tulla ning ta jäi koju telekat vaatama. 
Pärast hommikusööki tulime koju ning tegime kodus "Suur Puhastuse", mis nägi välja nagu Eesti iga laupäevane koristuspäev ehk minu arust see mingi suur puhastuse moodi küll välja ei näinud.  
Meie lahkusime hostemaga majast kell 3.45, et minna sööma varjast õhtusööki...jälle Squatters'isse ning pärast seda minna kinno vaatama "Sisters". Samal ajal käisid hostõde ja hostisa teatris vaatamas Pähklipurejat. 

Esmaspäev (21.dets.2015)

Äratus oli vaheaja kohta varajane - 8.30, Sest kell 9.20 pidime hostisaga olema juba perearsti juures. Käisime tegemas mulle A-Hepatiidi süsti. 


Kõige nunnum plaaster, mida ma saanud oled
Päeval otsustasin ise minna bussiga Kimball Junction'isse kinno vaatama "Alvin & The Chipmunks" ning pärast seda minna ostma veel viimaseid jõulukinke. Bussidega sai natuke jamatud, kuid õnneks jõudsin pärast tunnist seiklust kohale :D (autoga sõidab sinna 15 minutit). 
Vaatasin internetist et sinna saab bussiga nr. 7. Kõndisin bussipeatusesse ning 5 minutit hiljem oligi buss kohal, ette tabloole oli kirjutatud "7 Kimball Jct. EAST". Hostisa oli eelnevalt rääkinud et ta teeb päris suure tiiru ennem kui ta Kimball Junction'isse jõuab. Sain natukene sõita, kui buss ühes peatuses päris kauaks ajaks seisma jäi. Ainuke asi mida ma sellel ajal mõtlesin oli, et äkki buss on ajast liiga ees, et teeb seal natukene aega parajaks ennem kui edasi sõitma hakkab. Pärast 9 minutit hakkas buss lõpuks sõitma, kuid buss hakkas sõitma vales suunas ehk kodu poole tagasi. (hiljem tuli välja, et oleks pidanud seal peatuses maha minema ning ootama "7 Kimball Jct. WEST" bussi). Tulin järgmises peatuses kohe maha ning hakkasin jalgsi Junction'i poole kõmpima. Kui olin jõudnud järgmisse peatusesse näitas tabloo, et järgmine buss tuleb alles 30 minuti pärast. Mõtlesin siis edasi kõndida, sest ilm oli ilus ja silmaga oli näha ka järgmist kahte bussipeatust, mis ei olnud absoluutselt kaugel üksteisest.  Olin jõudnud kõndida maksimum 5 minutit kui minust põrutas mööda buss "7 Kimball Jct. WEST". Läksin jägmisse peatusses ning otsustasin mitte enam edasi liikuda, et äkki jään jälle bussist maha. Õnneks kaua ma ootama ei pidanudki, kui juba tuli järgmine buss. 
Pärast tunnist seiklust jõudsin ma lõpuks ka kinno. Mitte küll sellele seansile, millele ma algselt minna plaanisin. Pärast filmi käisin veel läbi mõned poed, ostsin paar kinki ning siis helistasin hostemale, et ta võib mulle järele tulla. Jõudsin elusalt ja tervelt koju JEE!
Vähemalt nüüd ma tean, et pean alati bussijuhilt küsima tema marsruuti ning bussipeatuses olevad bussiajad on VÄGA VALED!
Samal ajal kui mina Kimball Junctionis olin, käis hostisa Salt Lake City's ning tõi lennujaamast oma isa ära, kes meile New York'i osariigist külla oli sõitnud. 
Õhtust käisime söömas jälle Squatters'is.

Teisipäeva & Kolmapäeva hommikupoolikud veetsime jälle mägedel suusatades.

Neljapäev (24.dets.2015)

Otsustasime hostemaga enne külaliste tulekut veel ruttu Main Street'il ära käia, et osta Bobile ja Wendyle jõulukingitus.
Rahvas jõudis kohale kella 5 paiku. Tegelikult meid palju ei olnudki - Meie pere, Falloni sõbranna koos perega ja Bob/Wendy. 
Õhtusöögiks olid - jõulusink, kartulipuder ja rohelised oad. 





WRIGLEY 

LOBO & WRIGLEY

Hostõde


 










Merry Christmas Ya Filthy Animal


 HÄID JÕULE KULLAKALLID LUGEJAD!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar