neljapäev, 31. detsember 2015

Olen Sulle tänulik 2015!

Selle aasta viimases postituses keskendun ma asjadele ja inimestele, kellele ma olen sellel aastal väga-väga tänulik.
Toon ka välja kõige meeldejäävamad sündmused ja kohad, mida sellel aastal oli mul rõõm külastada.

ja üks asi veel
PALJU PALJU PALJU PALJU ÕNNE ARMAS EMMME! ARMASTAN SIND VÄGA! MUSID-KALLID 

Ja veel üks mega nummi pildikene minust ja emmest

ja kallid lugejad - parimat aasta viimast päeva ja seikluste rohket uut aastat!
Head lugemist! :) 

Ma olen tänulik...
  • ... oma vahetusperele, kes tegid 22. jaanuaril otsuse elada 11 kuud koos minuga, vahetusõpilasega Eestist.
  • ... heade õpetajate eest, nii Laagri Koolis kui Park City High School'is.
  • ... kallite klassiõdede eest, kellega ma lõpetasin 16.juunil oma põhikooli raja. 
  • ... võimalusele, et ma saan veeta oma 2015/2016 kooliaasta siin. Ameerika Ühendriikides. Aitäh kõigile, kes mind siia mingil-moel aitasid. 
  • ... kõikide materiaalsete asjade eest, mis mul on.
  • ... oma maailma parima pere eest. Aitähh emme, issi, Kassu ja Kaarel.
  • ... emmele, kes mind 16aastat, 7kuud ja 3päeva tagasi siia maailma sünnitas.
  • ... oma issile, kes on maailma kõige parem ja lahedam paps. Ja kelle nalju ei ületa mitte ükski inimene. Aitäh, et oled just minu ja minu vendade issi!
  • ... oma väikeste vendade eest, kes täidavad meie pere alati kisa ja käraga, kes panevad oma keeruliste küsimustega meie pead valutama ning kes oma kalliga suudavad ära ajada ka kõige halvema tuju. 
  • ... Laagri Kooli viimasele suusalaagrile. 
  • ... oma imelise poisi eest, kellel on alati viitsimist KÕIK minu igavad ja mitte-igavad jutud ära kuulata, kes on alati toeks ning keda saab alati usaldada. Aitäh, et mind on õnnistatud sellise inimesega. 
  • ... oma kõikide sõprade eest.
  • ... et ma elan suusakuurortis. 
  • ... lume eest. Kui sind ei oleks, ei oleks mul võimalus igapäev mägedel suusatamas käia. 
  • ... hostisale, kes õpetas mulle selgeks õige suusatehnika. 
  • ... Emma eest. Aitäh, et mõistad mind ja kuulad ära kõik minu vahetusaastaga seotud rõõmud ja mured. 
  • ... Vanavanemate eest!
  • ... emme imeliste roogade eest.
  • ... Jascha eest, kellega ma võtsin Tallinna vanalinnas vastu selle imelise 2015. aasta.
  • ...oma nunnule helerohelisele kodule. Aitäh, et kaitsed minu pere külmade talveilmade eest ja sügiseste tormide eest.
  • ... oma toa eest, siin, Ameerikas.
  • ... oma ainsa tädi eest ja sugulaste eest, kes Rootsis elavad.
  • ... Liisu eest. Aitäh, et oled mulle õe eest.
  • ... ka kõikide kaugemate sugulaste eest.
  • ... tädi Kaie eest, kes aitas mind enne vahetusaastat inglise keelega. Aitäh!
  • ... et ma pole pidanud kunagi tõelist nälga tundma. 
  • ... et mul on puhas õhk, mida hingata.
  • ... et mul on terve keha - kaks liikuvat kätt, kaks liikuvad jalga ja mõtetest pungil pea. 
  • ... et mul oli võimalus külastada nii palju põnevaid kohti see aasta. Isle au Haut, Boston, Zion, Grand Canyon, Bryce Canyon & Denver. 
  • ... reporterile, kes mind Rally Estonia'l interviueeris - tänks, oli tore vestelda :) 
  • ... Dannarile ja tema isale, kellega mul oli võimalus käia Rally Estonial. 
  • ... Skypele, mille kaudu saan ma ühendust hoida kallite inimestega Eestis. 
  • ... oma kallile klaveriõpetajale. Aitäh, et olid minu õpetaja kõik need seitse aastat!
  • ... autodele, kes aitavad meil kiiremini liikuda ühest kohast teise.
  • ... oma nummile hostõele, Fallonile. Aitäh, et olemas oled.
  • ... Ed Sheeran'ile, kelle kontsert oli lihtsalt imeline.
  • ... US- ja Eesti postile, kes toimetasid mu paki Eestisse.
  • ... heale muusikale. 
  • ... tudu sokkide eest. Aitäh, et hoiate mu jalad öösel jäätumise eest.
  • ... Lobo'le ja Wrigley'le.
  • ... kalkulaatorile. Aitäh, et aitad arvutada dude!
  • ... ruudulistele vihikutele. Kuidas ma joonestaks graafikuid ilma teieta :)
  • ... fotokale. Aitäh, et jäädvustad kõik need meeldejäävad hetked. 
  • ... Natalie'le, Amy'le, Lucy'le, Ava'le, Emma'le, Lulu'le, Sarah'ile, Cyris'ile ... aitäh et kannatate minu vigast inglise keelt :P
Muidugi olen ma tänulik veel paljudele paljudele inimestele ja asjadele minu elus. 
2015aasta on olnud üks ülisuper aasta ja ma tean et 2016 tuleb veel parem!  Aitäh kõigile, kes selle aasta nii võrratuks muutsid :) 

Video minu aastast



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar