pühapäev, 13. detsember 2015

Mida ma Eestist kõige rohkem igatsen

Mul on vihikusse kogunenud järjekordne list. Hahaha, mul mingi teema erinevate listidega. :D 
See kord on list asjadest, mida ma Eestist igatsen. Inimesi ma siia listi panema ei hakanud, sest Kaarel, Kaspar, Issi, Emme, Dannar, Getu, Sõbrannad, Vanaemad, Vanaisad, Donna, Tädi Vaike (and list goes on & on & on) - te kõik teate, kui tohutult palju ma teid igatsen. 

  • Emme toitu. Toidud on siin päris okeid tegelt, aga Emme toidud on siiski kõige-kõige paremad! Mu emmele meeldib katsetada ja valmistada uusi erinevaid toite, 'menüü' ei olnud kunagi igav ja üksluine. Siin on 'menüüs' 5-6 erinevat toitu, mida mu hostisa vaheldumisi valmistab. 
  • Maitseaineid. Kõik toidud on siin kuidagi maitsetud või ühe maitsega. Kui Eestis mu emps pani igale toidule erinevaid maitseaineid, siis siin ainuke maitseaine on sool ja pipar. Ning sellega seoses igatsen ka toitudes küüslauku ja sibulat.
  • Mustikaid. Häid Eesti metsast kordatud mustikaid. Siin müüakse ainult kultuurmustikaid, mis on täiesti teistsuguse maitsega.
  • Oma rollerit
  • Tatart. Siiani ma ei oleks kahjuks poes tatart näinud. Suure vaevaga leidsin üles tatrajahu, aga tavalist tatart ma veel leidnud ei ole. 
  • Hapukapsast
  • Oma klaverit. Uskumatu, et ma seda ütlen, aga tõesti ma väga igatsen oma klaverit ja selle taga mängimist.
  • Suppe. Mu pere kahjuks suppe eriti ei armasta ning selle ajajooksul on hostisa suppi teinud ainult ühel korral. 
  • Eesti head suitsuvorsti
  • Tallinna vanalinna
  • Vanaema tehtud hapu- ja marineeritud kurke
  • Eesti väiksust. Et kõik oleks käe-jala juures. Ja linna minemiseks piisaks ainult 20minutilisest rongisõidust. 
  • Metsa.
  • Autos muusikat. Mu hostperele ei meeldi kuulata raadiot autoga sõites ja ma ei oska öelda miks, aga see vaiksus nii häirib kuidagi. 
  • Üksi kodus olemist

Lihtsalt üks pisike list asjadest, millest ma vahepeal mõelud olen. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar