teisipäev, 29. detsember 2015

JÕULUD - 25. Detsember 2015

Hommikune äratus oli täna midagi teistsugust - hostõde ronis vaikselt minu voodisse ja siis sõna otseses mõttes hüppas mulle otsa ning karjus "JOHANNA WAKE UP, IT'S CHRISTMAAAAAAAAAAAAAAS!!!" Siis võttis ta mu käest kinni, tiris voodist välja ning vedas alla korrusele, Ise läks hostema ja hostisa äratama. 

Kuusealune oli pungil täis kingitusi. Ma pole vist ühelgi jõuludel niii palju kingitusi saanud. 
Avasime ükshaaval oma kingid ning siis sõime kõik koos hommikust. 
Pärast pakkide avamist oli alumine korrus paksult pakkepaberit täis. 
Siis skypesin perega, et näidata neile saadud kingitusi. :) Sain jõuludeks ligi 6-7 kampsunit ja 2 pikkade varukatega pluus, sest hostemal oli juba imelik vaadata, et ma koguseg värisen ja kurdan et mul külm on. Lisaks sain erinevaid kinkekaarte, küünelakke, veel riideid, igasuguseid ilutooteid ja palju muud. 

Päeval me erilist midagi ei teinud, skypesin oma boyfriend'iga ning hiljem sorteerisin oma kingitusi ning üritasin neile sobivad kohad leida :) 

Õhtuks oli meid kutsutud peretuttavate juurde jõulupeole. Maja oli tohutult suur ja rahvast täis. Süüa oli kuhjaga ning köögist oli tehtud baar, kus barman jooke valmistas. Enamus olid seal küll täiskasvanud kuid õnneks oli seal ka Natalie oma perega. Leidsime Nataliega majast üles klaveri ning üle pika pika aja oli suur õnn mängida päris klaveri taga. Klaveri peal oli kaustik, mille sees olid tuntud laulude noodid. Mina mängisin klaverit ning Natalie laulis - olime super meelelahutajad :)  
Kui kõik kaustikus olevad laulud said mängitud läksime maja uudistama. Kõige alumisel korrusel oli neil väike jõusaali moodi tuba, kus oli üli vinge ja suur massaaźitool, milles me veetsime ülejäänud seal oldud aja. 

Oli mega super jõulud, hoopiski teistsugused, kui me Eestis jõule tähistame. 

Laupäev (26.dets.2015) - hommikul käisime Natalie'ga suusatamas, väga kaua me suusatada kahjuks ei saanud, sest Natalie pidi koju pakkima minema, kuna kell 2 väljus neil juba Salt Lake City'st lennuk. Nad sõitsid sugulastele külla jõule tähistama.
veel enne äraminekut tõid nad oma koera Lulu meile niikauaks elama. Lulu (Louie) on ühtlasi ka Lobo boyfriend :) 
Õhtul käisime hostisa sõbra sünnipäeval. 

Pühapäev (27.dets.2015) - Filmide rohke päev. 
Käisime hostemaga Kamas'es hommikust söömas. Söömas olles otsustasime minna pärastlõunal kinno, nii me ka tegime :) Seekord käisime vaatamas "Joy". 
Õhtul oli meil hostemaga filmiõhtu tema toas. Panime tudukad selga, kuhjasime voodi patju täis, panime arvuti ekraani voodiääre peal ning rentisime internetist kaks filmi "Before we go" & "What's your number?" - Jõudsime mõlemad ühe õhtuga ära vaadatud :) 

Jõuluhommik


Hostõde kinkis, sest te teab kui väga ma husky'sid armastan

Purgist tuli välja selline nummi husky








Natalie ja mina suusatamas

Luluga

Lulu & Lobo




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar